Retour Service
Toch niet helemaal tevreden over je bestelde artikel? Of is het niet helemaal heel bij je aangekomen? Dat is natuurlijk erg vervelend.
- Retourneren zonder opgaaf van reden
- Binnen 30 dagen na ontvangst kun je retourneren
- Na retouraanvraag nog 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen
- Geld terug? Dat storten we binnen 14 dagen terug op je rekening
- Product kapot na 30 dagen? Op al onze producten zit een minimale garantie van 1 jaar
- Frankeerkosten zijn bij retourneren voor eigen rekening
Het artikel moet wel onbeschadigd zijn en - voor zover redelijkerwijs mogelijk – in de originele verpakking zitten. Als je het artikel hebt gebruikt en dit reikt verder dan alleen het vaststellen van de kenmerken en de werking van het product, kan Easyfiks kosten in rekening brengen.
Sommige artikelen kun je niet retourneren, bijvoorbeeld omdat de producten een beperkte houdbaarheid hebben of omdat de verzegeling (seal) is verbroken. Een verzegeling is aangebracht om hygiënische en/of gezondheidsredenen.
Artikelen die je niet kunt retourneren zijn:
• Artikelen die om hygiënische redenen niet retour gestuurd kunnen worden, zoals oordopjes, in-ear-headsets, tandenborstels en scheer-, of epileerapparaten (indien de verzegeling is verbroken);
Heb je jouw artikel afgehaald bij een Easyfiks Smart Home dealer, dan kun je ook via de winkel het artikel retourneren. Op deze manier duurt het wel langer voordat je retour aankomt bij het Easyfiks Smart Home-hoofdmagazijn. Wij verzoeken je om jouw artikel goed te verpakken zodat het volledig verzendklaar is.
Je artikel retourneren
Je wilt een artikel terugsturen? Dat kan via deze pagina.
Artikel beschadigd
Is je product defect, beschadigd of incompleet geleverd? Dat is vervelend en moet opgelost worden.
Status retour
Hier kun je lezen wat er allemaal gebeurt tijdens een retouraanvraag.
30 dagen bedenktermijn
30 dagen niet-goed-geld-terug garantie. Hiermee kun je goed kijken of het artikel aan jouw verwachtingen voldoet.